.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه هاي انتخاباتی ناطق نوري به خاتمي
هر كاري مي توانيد براي راي آوري موسوي انجام دهيد
ناطق نوري به خاتمي گفته است كه شما به سراسر كشور سفر كن و بگو كه "من كنت مولاه فهذا ميرحسين مولاه "! هركاري مي توانيد بكنيد تا ميرحسين راي بياورد...
هر كاري مي توانيد براي راي آوري موسوي انجام دهيد

يكي از سايت هاي اينترنتي اعلام كرد: اخيرا ديداري بين حجت الاسلام ناطق نوري و سيد محمد خاتمي صورت گرفته است كه در اين ديدار ناطق نوري رهنمودهايي به خاتمي براي پيروزي ميرحسين در انتخابات داده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سايت اميد88 ناطق نوري به خاتمي گفته است كه شما به سراسر كشور سفر كن و بگو كه "من كنت مولاه فهذا ميرحسين مولاه "! هركاري مي توانيد بكنيد تا ميرحسين راي بياورد.
وي افزوده است: من در دولت ميرحسين با اينكه با هم اختلافات داشتيم وليكن وي احترام مرا هميشه داشت ولي احمدي نژاد هيچ احترامي براي من قائل نيست.
ناطق نوري همچنين گفته است كه من يك تار موي هاشمي را به احمدي نژاد نمي دهم. من هماني هستم كه اگر در دوم خرداد76 با هاشمي بودم راي مي آوردم و اين همه مشكل ديگر وجود نداشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1388
مهره های سوخته .........
احمدي 1 ارديبهشت 1388
خدا را شكر با اين وضعيت راي احمدي نژاد افزايش خواهد يافت .همين اقاياني كه در زمان جنگ به خون همديگر تشنه بودند و بچه در جبهه در حال كشته شدن بودن اينها براي قدرت با هم مي جنگيدند و در اخر جنگ را به شكست كشاندن امروز دوباره براي قدرت با هم متحد شدند. زنده باد مبارزه با دزدي و غارت حق مردم بدبخت .
رفیق 1 ارديبهشت 1388
مگر ناطق نوری نمی داند که آقای خاتمی در دوره دوم انتخابات سال 84 در ستاد انتخابات وزارت کشور کنار هاشمی گفته بود: «من كنت مولاه فهذا اکبر رفسنجانی مولاه » ملت اونجوری جوابش را دادند. تازه اگر خاتمی مطمئن بود کسی به او رای می دهد که انصراف نمی داد. آقای ناطق هنوز از خواب خرگوشی بیدار نشد. که ملت از جماعت آنها خوشان نمی آید. تازه ایشان چه کاره مملکتند که فرد دوم کشور برای او احترام قائل باشد.
فرهمند 1 ارديبهشت 1388
اگر كسي دنبال بهانه براي راي دادن به دكتر مي گرده خبر فوق بهانه. واقعا انصافه به دكتر پشت كرد تا لبخند بر لب ناطق بنشينه ؟! عمرا.
نا شناس 1 ارديبهشت 1388
ببین چی تقاضا کرده بود که احمدی نژاد تحویلش نگرفت-همون بلایی که علی ع سر طلحه و زبیر در اورد
علي 3 ارديبهشت 1388
آقاي ناطق مي خواست مهره خود را در مازندران بعنوان استاندار بگمارد ولي.......!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.876 seconds.